למידע נוסף תשאירו פרטים ואנו נחזור אליכם

המלצות הורים

"אנחנו אוהבים כאן הכל! הבן שלי משלב ספורט בשמחה ובשפע, מתקדם בלימודי ספרות והיסטוריה, ואפילו מספר שהאוכל טעים במיוחד. מעל הכל – הילד מאושר. הפנימייה הפתיעה אותנו לטובה: הוא חי עם בני נוער דוברי עברית, מתקשר באנגלית ובעברית, מה שמאפשר לו להתקדם בשפה במהירות. יש לו חברים חדשים, וכשאנחנו בחופשה בבית – הוא כבר מחכה לחזור לליציי."

קארן, אביו של אלכסנדר, תלמיד ליציי רמת הדסה

"בית ספר מצוין עם מורים מצוינים. הבת שלי וכמה מחבריה לכיתה התקבלו לטכניון, אחרים למכללת בראודה – והכול בלי מורים פרטיים ובלי הכנות חיצוניות."
מריה, אמא של תלמידת ליציי רמב"ם בכפר חסידים

"אני רואה איך בבית הספר עוזרים לבני לחשוף את כישוריו ולהגשים את חלומותיו. היחס חם, הלימודים ברמה גבוהה, התנאים מצוינים, והוא נמצא במקום שבו תמיד מחכים לו ומכבדים אותו. מה עוד הורה יכול לבקש?"
טטיאנה חנוקייב, אמא של תלמיד פנימייה בכפר הנוער הדסה נעורים

"אנחנו מרוצים מאוד מהלימודים. הילד השתנה לטובה – הוא לומד בהנאה ובעניין. ההבדל בין הליציי לבין בית הספר הקודם שלו – עצום."
אהבה מלניק, אמא של תלמיד כיתה ח' ליציי רמב"ם

"הבת שלי מעריכה מאוד את המורים – הם מסבירים בסבלנות ודואגים שכולם יבינו. גם המדריכים נפלאים: תמיד זמינים, ידידותיים ועוזרים בכל עניין. האווירה חמימה, תנאי המגורים נוחים, שטח בית הספר ירוק ומטופח. במילה אחת: ילדה מרוצה = הורים מאושרים."
טטיאנה, אמא של תלמידת ליציי רמת הדסה

"פורמט הלימודים והפנימייה פשוט מתאים לסופיה בצורה מושלמת. היא גאה מאוד בכיתה שאליה שובצה, מתלהבת מהחוגים ומהחיות בפינת החי, ומחכה בקוצר רוח לחזור לבית הספר בסופי שבוע. תודה מיוחדת למדריכים שהיא כל כך אוהבת – זה חשוב לדעת שהילדים תמיד תחת השגחה ותמיד יש מי שדואג להם."
אירינה, אמא של סופיה, תלמידת ליציי רמת הדסה

"אתם הטובים ביותר! אפילו בחלומות לא דמיינתי שבניי יעברו את שנות התיכון שלהם בצורה כל כך מוצלחת."
סבטלנה ריבוצ'קינה, אמא של בוגרי ליציי רמב"ם בכפר חסידים

"ואלרה מגיע ללימודים כאן עם הרבה יותר עניין ורצון מאשר בעבר. שמחנו במיוחד שגם בתקופת הקורונה, כשהכול היה סגור, הצליחו לפתוח את בית הספר לפחות לחלק מהימים."
קטרינה בלצ'נקו, אמא של תלמיד ליציי טכנולוגי יעדים

"הכול פשוט נהדר – אפילו חוששת לעשות עין הרע! גם הלימודים וגם החברים מוצאים חן בעיני הילד. אנחנו רק מצטערים שלא הכרנו את בית הספר הזה שנה קודם."
אולסיה שינקאריוק, אמא של תלמידת כיתה י' ליציי טכנולוגי יעדים

"אני אוהב את בית הספר שלנו בזכות השקט שבו והגישה של המורים. אין עוד מקום כזה."
ארתור פלבודה, תלמיד כיתה י"א, ליציי טכנולוגי יעדים בכפר ביאליק

"בזכות המחנכים המקצועיים והמסורים שלכם, הבת שלי התאהבה בישראל, מצאה חברים נפלאים והרגישה כאן בבית. תודה גדולה מכול הלב!"
מרגריטה ארנפולינה, אמא של מרגריטה, בוגרת ליציי טכנולוגי יעדים בכפר ביאליק

 

 

למידע נוסף תשאירו פרטים ואנו נחזור אליכם